Vi tilbyder tre forskellige 2-dages seminarer:
– et seminar til alle undervisere
– et seminar til sproglærere
– et seminar til undervisere i dansk som 2. sprog.
Alle priser er ex. moms.
Max. 12 deltagere pr. seminar.
“Jeg har faktisk aldrig før været på et kursus, hvor jeg har fået så meget ud af det – og føler, jeg kan bruge det med det samme.” “Meget lærerigt og inspirerende. Det har bestemt givet mig lyst til at arbejde mere med teknikkerne” “Jeg har længe haft en ide om, at hukommelsen og husketeknikker var noget lærere skulle vide mere om, og dette seminar har netop bekræftet for mig, at det er rigtigt. Som lærer bliver jeg glad, når mine elever oplever succes, og Memo Danmark har i den grad formået at skabe et værktøj, som kan understøtte både lærere og elever i at opnå varige resultater – og det er ovenikøbet sjovt! Jeg får gåsehud, når jeg tænker på potentiallet! Bring on the revolution! “Meget lærerigt kursus, som giver mig lyst til at arbejde med memoteknikker i grundskolen. Gennem lang tid har der i skolen været for lidt fokus på elevernes viden, og manglende kendskab til hvordan ordforråd og anden viden skal lagres hos eleverne.” “Tror det er første gang, jeg har været på et kursus, og ikke har kedet mig! Det giver så god mening, og jeg er sikker på, det virker. Glæder mig til at komme i gang.” “Fedt seminar! Er blæst bagover af metoden og glæder mig til at bruge den. Samtidig nysgerrig på og sulten efter at lære og vide endnu mere! Super dygtig/kompetent underviser.” “Et “Wake up” call på hjernens muligheder – overraskende muligheder!” “Effektivt, underholdende og lærerigt – og så virker det!” “Gennemført, velforberedt og overbevisende. Hvad der i første omgang virker som en omvej, bliver i sidste ende let tilgængeligt” “Seminaret bekræftede mine antagelser: Husketeknikker virker! Jeg glæder mig til at tænke husketeknikker ind i min fremtidige planlægning af undervisning, TAK!” “Super duper” “Et godt seminar, som giver interessant teoretisk guf til hjernen, samtidig med en nærmest barnlig glæde ved oplevelsen af at kunne i praksis. Den følelse håber jeg, mine elever også vil opleve :-)” “Super fedt, gennemtænkt, fyldt med viden, engagement osv. Dejligt supplement til tyskfaget og undervisning i det hele taget.” “Godt – efterlader mig med en virkelig god forståelse af, hvilke muligheder der er i memoteknikker. God stemning – klar på meget mere. Spændt på praktikforløbet!” “Jeg er super begejstret – det har været et super godt kursus, og jeg har fået en masse ny viden.” “Vellykket – tilpas mængde vi lærte. Dejligt med en meget praktisk tilgang krydret med teori.” “Super sjovt! Kan slet ikke vente med at komme i gang og mærke mine elevers udvikling.” “Meget udbytterigt! Kæmpe øjenåbner :-)” Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål eller har brug for mere information.
Lotte Angermair Elfrom, tysk- og dansklærer, Vestbjerg
Bent Hansen, seminarielærer, Ollerup på Fyn
Sarah Gardner, fransk-, tysk- og engelsklærer, København
Dorte Agerskov, tysklærer, Vejle
Marianne Grant, lektor i fransk, Randers
Rikke Mellergaard, tysklærer, Aalborg
Morten Nebel, skoleleder, Blære
Jette Klarup, dansklærer, Vestbjerg
Malene Skov Jensen, lektor i spansk, Randers
Kerstin Wolf, lærer, Toftlund i Sønderjylland
Line Hornbech, tysklærer, Albertslund
Tanja Toft Jentzsch, lektor i tysk- og fransk, Randers
Camilla Marie Svendsen, tysklærer, Aalborg
Karin Keller Albrechtsen, engelsklærer, Vestbjerg
Lene Kroløkke Hansen, tysklærer, Odense
Berit Raldin, lektor i spansk, Thisted
Ann Binderup, lærer, Blære
Pia Maria Bergenhammer-Lentz, lektor i tysk og engelsk, Randers